söndag, februari 25, 2007

Ni kommer väl på tisdag på Bagheera?

2 kommentarer:

Martin sa...

nej :(

men spara gärna en affisch till mig som minne!

Anonym sa...

Hej Jesper!
Jag vet inte om kreativa personer uppskattar sånt här, alltså det jag nu ska skriva. Det är ungefär som att beställa en tavla av en konstnär och bestämma exakt vad som ska vara på den. Men jag har tänkt på en sak, en remix av en fibes oh fibes låt från deras nya skiva, den heter miss mystikal. Jag vet inte om du gillar dem eller låten ens, eller om det ens går att göra något vettigt av den. Men jag har tänkt på att om jag kunde remixa/mixa så skulle jag remixa den och du kan ju sånt. Förlåt om jag sabbar all kreativitet men se det som en ödmjuk önskan eller tips eller nått, från en som också önskar att hon kunde mixa. Ha de!