onsdag, februari 14, 2007

NU är det dags för en del som man kan kalla Skryt-O-Tips-Hörnan. Del 1.
- Imorgon kväll (torsdag) kan ni alla lyssna på radioprogrammet p3-lab. Men det räcker med att ni sätter på radion sådär tio minuter innan det slutar kl. 23, för allra sist kommer det spelas en helt fantastisk låt av Krazyfiesta. Om ni vill kan ni göra som back in the days och spela av låten ifrån radion, och sen när ni i sommar gör blandband så kan ni spela över den låten från ena kasettbandet till det andra med hjälp av din pappas stereo han har i vardagsrummet.
- Och om ni gillar låten kan ni ju anteckna i era JC-filofaxer att den 27e februari så dyker vi upp som gäst-djs på Bagheera på Keybar här i Göteborg.
- Men redan nu kan man ladda ner KF-remixen på Juvelens "Watch your step". Det kan ni göra HÄR (och dessutom ladda ner Extended Fiesta Edit HÄR, haha).


4 kommentarer:

Emerenzia sa...

men du, det blir ju liksom ganska svårt eftersom det är CAVIAR! kan ju stanna inne tills 00 iofs. Annars fixar jag att min mor spelar in! Grymt grymt grymt!

Emerenzia sa...

men du, det blir ju liksom ganska svårt eftersom det är CAVIAR! kan ju stanna inne tills 00 iofs. Annars fixar jag att min mor spelar in! Grymt grymt grymt!

rasterknaster@hotmail.com sa...

hej hopp. Kolla in min blogg.

Anonym sa...

Hej Jesper!

Hittade ingen e-mail adress till dig. Tänkte bara höra om vi kan slänga upp remixen på Discobelle.net. Vi har ju lagt upp de andra Juvelen remixerna. Skickade ni denna till oss?

Holla back!

/Martin
martin@discobelle.net