lördag, mars 10, 2007

Jag handlar dagligvaror i den lokala affären, jag har betalat och går till kortänden på rullbandet för att packa mina varor. Kassörskan släpper mitt kvitto på rullbandet och jag behöver inte kvittot så jag låter det ligga. Jag hinner ett tiotal meter ut från affären när en trettioish kvinna springer efter mig. "Vänta, vänta! Du glömde kvittot!" säger hon och jag får det i handen.
Är hon dum i huvudet? ELLER är hon den roligaste, mest sarkastiska människan någonsin?!


Förresten: P Diddy feat. Christina Aguilera - Tell Me (SWITCH RMX)



4 kommentarer:

Anonym sa...

grrrr måste du lägga upp alla coola låtar man skickar på din BLOGG?

Anonym sa...

sjukt bra låt!

lil'elin sa...

ELLER Eric Morillo feat P Diddy - Dance i said

Anonym sa...

HAHAHAHAHA! Det var faktiskt jävligt roligt. Och låten är fet.