tisdag, mars 27, 2007


Av alla sammanhang jag kunde tänka mig att KF kunde shoutas, måste jag säga att en nättidning från Förenade Arabemiraten inte var i den troligaste ändan av poolen. Men tji fick jag. Jesper - Dubai, 0 - 1.
Men vid närmare eftertanke är inte Dubai så himla knasigt ändå, Jonna från mina vänner i fashionmuslimetterna jobbar ju och lever och typ gömmer sig från utvisning där, och jag visste ju att den svenska djn PreRoll började sitt senaste mixxtape med KF och att han bor i Dubai.
Men jag kan ju inte låta bli att bli ställd när jag läser i TimeOutDubai.com (som jag gör varje morgon) och läser en intervju med just denne PreRoll:

"What’s your dancefloor killer?
Well, I have to represent Sweden here so it would be by a group called Krazyfiesta and it’s called ‘Never Zkared’. "


2 kommentarer:

Anonym sa...

hah, världen blir bara mindre och mindre.

ni spelas inte bara i dubbe, jag läste i en väns skunkdagga att nån charlmer-bartender spelade alla era låtar på nåt studentevent typ. askul!

Anonym sa...

haha, just det! tankte saga det till dig nar jag laste intervjun, men glomde. ratt kul alltsa.